Blog do Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

CEIP San Martiño de Salcedo (Pontevedra)

12 marzo 2014

2ª PREMIADO DO PRIMER CICLO

 O gañador do segundo premio foi Rodrigo Jiménez Juncal que dedicoulle a redacción a súa tía.

Esta é a súa redacción:


          A muller  traballadora da que vos vou falar é a miña tía Ruth, aínda que meus irmáns e eu chamámoslle Tita. Ten 28 anos e é enfermeira. Traballa nunha residencia de maiores e gústalle moito o seu traballo. Alí viven persoas de idade que están sós, enfermos ou que as súas familias non poidan coidar. A tía Tita di que aparte de coidalos é moi importante darlles cariño e que ademáis son " a súa outra familia". Ten quendas de mañán e tarde e moitas veces os sábados e os domingos. Cando eu non vou o cole, tamén ten que traballar.

Cando ten libre, ás veces, imos durmir á súa casa.
          Ten unha cadela Labrador que se chama Tana, que lle encanta que  lle fangan aloumiños.
          O que máis me gusta  da miña  Tita é que connosco é moi cariñosa e boa e quérenos moito. Tamén nos "marca o paso" para que nos portemos ben e sexamos bos nenos para chegaren a ser boas persoas.

                          Rodrigo Jiménez Juncal (2ª de Educación Primaria)

Ningún comentario: